Brukerstøtte SLA Pluss

Brukerstøtte SLA Pluss

Vi tilbyr brukerstøtte til eksisterende løsning levert av d:Signage. Henvendelser vil bli besvart så raskt som mulig, og senest innen 4 arbeidstimer fra mottatt henvendelse iht SLA Pluss avtale. Les mer om hva SLA Pluss avtalen innebærer nedenfor.
Skriv en melding!


Responstid

Tidspunkt:
SLA Pluss
Hverdager 08.00-16.00
4 timer
Kveldstid 16.00-22.00
4 timer
Natt/Helg/Helligdager
Ikke inkludert
Tidsbegrep i tabell over viser maksimal responstid basert på SLA Pluss avtale.

Timepris

Henvendelser som ikke skyldes driftsproblemer ved Tjenesten og Leveransen vil faktureres etter følgende timepriser:
Tidspunkt:
Timepris/Minstepris:
Hverdager 08.00-16.00
1.250,-
Kveldstid 16.00-22.00
2.000,-
Natt/Helg/Helligdager
2.500,-
Pris er eks. mva og per time. Retting av driftsproblemer i d:Signage.no sin tjeneste faktureres ikke.