Business-case

Business-case

En vellykket digital signage-løsning krever god planlegging og felles forståelse for måloppnåelse. Derfor starter vi alltid med å etablere en Business Case for å avdekke formål, mål, virkemidler og innhold.


Ulike virksomheter - ulike behov

Det er naturlig å dele digital signage inn i tre segmenter: For bedrifter, butikker og eiendommer. Grunnen til dette er først og fremst behovet for å dekke ulike soner i virksomhetene, men også fordi innholdet, målene og virkemidlene ofte er ulike. Du kan lese mer om dette under Digital Signage.


Formål og målsetninger

Sammen med kunden kartlegger vi formål og målsetting for de ulike sonene og skjermene i din virksomhet. Eksempler på målsetninger kan være økt salg, bedre interkommunikasjon, kulturbygging eller verdiøkende tjenester til dine kunder, ansatte og besøkende.


Prosjektering med arkitetkur og informasjonsstrøm

Vi avdekker mulighetene du har for å kommunisere datadrevet innhold fra egne systemer som f.eks. PIM, CRM, øknominsystem, analyseverktøy, trafikk på sosiale medier m.m. d:Signage tilbyr løsninger for API-integrasjon for automatisk oppdatering av innhold.


Løsningsforslag

Når behov, mål og kilde for innholdsproduksjon er kartlagt, lager vi et løsningsforslag som ivaretar alle definerte oppgaver. I denne fasen vil det også være naturlig å kartlegge kostnader, utrulling, opplæring og drift.

Ta kontakt med oss, så hjelper vi deg med å etablere din business-case for digital signage.

 
Ta kontakt
Få siste nytt om digital signage
Nyttig å vite om
digital signage
Nyttig å vite om
digital signage
Digital signage effekten
Digital signage effekten

Digital signage har 7 ganger bedre blikkfang enn standardplakater. Impulskjøp øker med 162% og gir 42% gjennomsnittlig salgsøkning.
Covid-19 - Smittebegrensning på kontoret
Covid-19 - Smittebegrensning på kontoret

Gjør arbeidsplassen sikrere med sosial distansering, grupper og monitorering av trafikk
Kunde-case, Waterlogic
Kunde-case, Waterlogic

Waterlogic er en moderne, transparent og fremoverlent virksomhet som ønsker å bygge eierskap, lojalitet og motivasjon blant sine medarbeidere. Her er historien om hvordan de jobber, og hvorfor de valgte digital signage som virksomhetens viktigste informasjonskanal.