Digital signage effekten

Digital signage effekten

Digital signage effekten
Publisert: 6. juli 2018
Lesetid: 1 minutt
Digital signage har 7 ganger bedre blikkfang enn standardplakater. Impulskjøp øker med 162% og gir 42% gjennomsnittlig salgsøkning*
Digital signage er en ny og hurtigvoksende mediekanal som gir høy oppmerksomhet og inspirerer til økt salg. Store digitale skjermer er et perfekt hjelpemiddel til å vise reklame, profilering og offentlig informasjon ved hjelp av lyd, bilder og film. Annen verdifull informasjon man kan dele er annonser, nyheter, kartløsninger, menyer, åpningstider m.m.

Mesteparten av reklamene vi blir eksponert for på daglig basis er analoge. Det vil si plakater, bannere, roll-ups og liknende. Dette er fine virkemidler i reklamesammenheng, men får dessverre ikke alltid den oppmerksomheten den fortjener da det er "dødt" materiale. Men når vi i et miljø passerer en skjerm med bevegelse og lys vil vi automatisk stoppe opp og investere ekstra tid i det vi ser da vi instinktivt blir tiltrukket av dette. Så om du ønsker å få mer ut av din markedsføring bør du vurdere å ta i bruk digital skilting.

*(Kilde: POPAI (Point of Purchase Advertising Institute) og I-Open Environsell (USA) sin markedsundersøkelse i 225 kjøpesentra i USA.) (Kilde til gif: www.giphy.com)

Få siste nytt om digital signage
Ta kontakt
Trygt tilbake på kontoret
Trygt tilbake på kontoret

Det er bevist at sosial distanse er det beste virkemiddelet for å unngå smitte mellom mennesker. Men hvorfor er det viktig med ytterligere tiltak på en arbeidsplass?
Hygieneprotokoll
Hygieneprotokoll

Corona-viruset har tvunget oss til å ta hensyn til noe nytt. Mens viktigheten av god personlig hygiene først og fremst var et element i sosialt ønskelig adferd, vet vi nå at smitte på grunn av dårlig hygiene i noen tilfeller til og med kan være livstruende.
Covid-19 - Smittebegrensning på kontoret
Covid-19 - Smittebegrensning på kontoret

Gjør arbeidsplassen sikrere med sosial distansering, grupper og monitorering av trafikk