Digital signage effekten

Digital signage effekten

Digital signage effekten
Publisert: 6. juli 2018
Lesetid: 1 minutt
Digital signage har 7 ganger bedre blikkfang enn standardplakater. Impulskjøp øker med 162% og gir 42% gjennomsnittlig salgsøkning*
Digital signage er en ny og hurtigvoksende mediekanal som gir høy oppmerksomhet og inspirerer til økt salg. Store digitale skjermer er et perfekt hjelpemiddel til å vise reklame, profilering og offentlig informasjon ved hjelp av lyd, bilder og film. Annen verdifull informasjon man kan dele er annonser, nyheter, kartløsninger, menyer, åpningstider m.m.

Mesteparten av reklamene vi blir eksponert for på daglig basis er analoge. Det vil si plakater, bannere, roll-ups og liknende. Dette er fine virkemidler i reklamesammenheng, men får dessverre ikke alltid den oppmerksomheten den fortjener da det er "dødt" materiale. Men når vi i et miljø passerer en skjerm med bevegelse og lys vil vi automatisk stoppe opp og investere ekstra tid i det vi ser da vi instinktivt blir tiltrukket av dette. Så om du ønsker å få mer ut av din markedsføring bør du vurdere å ta i bruk digital skilting.

*(Kilde: POPAI (Point of Purchase Advertising Institute) og I-Open Environsell (USA) sin markedsundersøkelse i 225 kjøpesentra i USA.) (Kilde til gif: www.giphy.com)

Få siste nytt om digital signage
Ta kontakt
Sharepoint og digital signage
Sharepoint og digital signage

Microsoft SharePoint er en kraftfull dokumentdelistplatform fra Microsoft, men ved å dele innholdet på bedriftens infoskjermer gir du budskapet større fokus og en større rolle.
TakeOver spilleliste
TakeOver spilleliste

​Med TakeOver spilleliste kan du enkelt og raskt overstyre eksisterende innholdet på alle eller utvalgte skjermer i en ønsket tidsperiode.
Power BI, Yammer og Sharepoint via Digital Signage
Power BI, Yammer og Sharepoint via Digital Signage

d:Signage tilbyr integrasjoner mot en rekke kraftfulle kilder som Power BI, Yammer, SharePoint, Salesforce, QlikSense med flere.